De lejos las montañas aparentan estar inmaculadamente blancas, pero de cerca no lo están tanto como quisiéramos. Seguimos a la espera de mas nieve pero se resiste a hacerlo con ganas (a pesar de ello y gracias a la magía de la nieve artificial, la estación ha abierto hoy). Mientras tanto y de aperitivo libidinoso he compuesto esta galería de diapos, la mayoría de ellas correspondientes al invierno pasado:
Deu ni dor quin hivern mes blanc, presioses les fotos.
ResponderEliminarAqui el yeti deu viure de coña!! ::))
Trobar el teu blog ha sigut una bocanada d´aire fresc internauta...no veig la tele i gasto el ratet avans de dormir amb el nen fen nones i la casa en la penumbra sumiant a traves de la red... m´agrada molt el coctel natura i bon gust per la fotografia...quin oxigen avui..!!! a seguir !!!
ResponderEliminarjo per si de cas...fare la carta als reis a veure si em porten una reflex collons!
M´en alegro de que us agradin las fotos, ara a veure si tenim sort i La Niña ens porta las mateixas cuantitats de neu que l´any passat! (o bueno, ens conformem amb una mica menys també)
ResponderEliminartremenda esa foto de la cabecera de las mas guapas que he visto por aqui... Y hay mucho y bueno donde elegir...
ResponderEliminar