31 enero 2010

Esquí lunar

Pocas actividades invernales son tan bellas como la de salir a esquiar en plena luna llena. Los cristales de nieve brillan como diamantes, con luz propia como la de los organismos nocturnos de "Avatar" en el planeta Pandora, haciendo innecesario el uso de linterna o frontal, el silencio es si cabe mas profundo, y el misterio de la vida misma se hace incluso mas insondable. La foto que aquí podéis ver es de ayer por la noche, cuando Karen y yo salimos a dar un paseo por las pistas de fondo que tenemos junto al pueblo aprovechando que oímos que ésta íba a ser la luna mas grande y brillante del año.

Feliz plenilunio!

Xavi Fané

2 comentarios:

  1. Quin luxe poder acabar així el dia. Vius al paradís, esquí a l'hivern i single tracks per a pedalar fins a l'extenuació de felicitat a l'estiu. Gràcies per compartir-ho amb els teus posts, per uns instants ens transporten al teu món. Salut company !

    ResponderEliminar
  2. Hola Xavier!! al 99 vaig començar a fer mtb per questions "terapeutiques" (123kgs).Com que la cosa va anar de p.mare,continuo enganxat,peró em falta una coseta que trovaba tots els mesos en una revista que,en aquells moments,em servia d,inspiració.Les teves croniques desde el paradís...Com que veig que les publicacions,en gral,van cap al tema purament comercial, es un "aliviu" retrobar-te a tu i la teva fantastica manera de explicar.ho...Tornem a pedalar junts..Fins aviat!! Jaume Tena -Maresme mountains-

    ResponderEliminar